Forside
Kanaloversigt
WebTV
Selvbetjening
Support
Foreningen

SUPPORT

ØsterbroAntenneforening introducerer WebTV og selvbetjening



Det er med glæde at vi nu kan meddele at vi har åbnet for muligheden for at se tv via internettet samt at administrere sit abonnement, sine kanaler og pakker online. Dette betyder at man vil blive i stand til at streame tv fra nettet uanset hvor de befinder sig.

Hos os kan du streame selv om du har grundpakken og stort set alle kanaler er repræsenteret. Vi arbejder løbende på at forhandle rettigheder så vi kan matche vore programpakker med vores streamingplatform.

Dårlig billedkvalitet skyldes i 99% af alle tilfælde en dårlig TV-installation.

Her kan du læse om hvad en TV-installation er, hvorfor det er vigtigt med en god TV-installation, og hvordan du kan sikre dig at din TV-installation er i orden.

Der er vist typiske problemer og løsninger til at få lavet en korrekt TV-installation, og hvad du skal være særligt opmærksom på for dermed at få bedst mulig billedkvalitet.

Generel Driftstatus

Få driftsmeddelelser via
Facebook

I tilfælde af lokale udfald, som f.eks. ved strømsvigt o.lign. tilfælde som kan påvirke enkelte beboere, vil det ikke blive annonceret her, men derimod på Facebook og man opfordres til at ringe på tlf.: 46 96 94 64 eller skrive i formularen her til højre, og gøre opmærksom på problemet.

Det er kun i tilfælde af større nedbrud som enten skyldes fejl fra Østerbro Antenneforening deres leverandørs side, eller ved kabelovergravning og lignenede større hændelser at den generelle driftstatus vil blive opdateret.

Se evt. vores FAQ, læs vores installationstips eller kig i vores guide til kanalsøgning for at finde svar på generelle spørgsmål, eller skriv direkte til supporten for hjælp med eventuelle problemer.