Kanaloversigt
Selvbetjening
Foreningen

Radiokanaler fra ØAF

Når man har TV fra ØAF følger der 31 internationale kvalitets radiokanaler med i pakkerne.
Oplev en verden af musik, kultur og debat allerede i dag.

Afspilning via fjernsyn:

Efter endt kanalsøgning kan radiokanalerne tilgås ved at finde den knap på sin fjernbetjening der skifter mellem TV/Radio. Herefter vælger man mellem kanalerne der starter på kanalplads 401.

Afspilning via stereoanlæg:

Denne guide kommer med retningslinier for hvordan man tilslutter sit stereoanlæg så det er muligt at høre ØAF's radiokanaler på sit stereoanlæg.
Dele af denne guide bør varetages af en professionel el-installatør da signalet er meget følsomt overfor udefrakomende radiosignaler.

Østerbro Antenneforening yder ikke support på denne form for installation og vi råder til at alliere sig med professionel rådgivning.

For at 'splitte' signalet op kræves en professionel Coaxial Splitter der deler signalet op så der kan sendes til både TV og stereoanlæg, dette gøres hvor signalet kommer ind i boligen.
Herefter sendes signalet til henholdsvis tv og boks der er sat ved stereoanlægget. Boksen der er sat op til stereoanlæget fungerer som tuner og lyden bliver sendt til forstærkeren hvorefter den bliver sendt til højtalerene.