SUPPORT
ØsterbroAntenneforening introducerer WebTV og selvbetjening
Det er med glæde at vi nu kan meddele at vi har åbnet for muligheden for at se tv via internettet samt at administrere sit abonnement, sine kanaler og pakker online. Dette betyder at man vil blive i stand til at streame tv fra nettet uanset hvor de befinder sig.
Hos os kan du streame selv om du har grundpakken og stort set alle kanaler er repræsenteret. Vi arbejder løbende på at forhandle rettigheder så vi kan matche vore programpakker med vores streamingplatform.
Dårlig billedkvalitet skyldes i 99% af alle tilfælde en dårlig TV-installation.
Her kan du læse om hvad en TV-installation er, hvorfor det er vigtigt med en god TV-installation, og hvordan du kan sikre dig at din TV-installation er i orden.
Der er vist typiske problemer og løsninger til at få lavet en korrekt TV-installation, og hvad du skal være særligt opmærksom på for dermed at få bedst mulig billedkvalitet.
Østerbro Antenneforening kan IKKE, og har IKKE mulighed for at yde telefonisk hjælp/support til kanalsøgning. Dette er med baggrund i, at der i dag findes så mange forskellige typer af tv og bokse.
Medlemmer, der ikke kan få hjælp til kanalsøgning via en nabo, vicevært eller familie, kan kontakte en af de lokale radio/tv forhandlere for at få hjælp til kanalsøgninger.
Support mod betaling:
-
IP-Support
Jagtvej 208
2100 Kbh Ø
Tlf: 60 53 61 10
Du skal søge på "Cable" eller DVB-C, og IKKE "Luft" eller "Antenne" når du skal indlæse de digitale kanaler på dit TV eller TV boks.
Kabler hen til TV eller boks, og søgemetode skal være OK, for at få et godt resultat.
Typisk skal man IKKE vælge automatisk søgning, men finde stedet i menuen, hvor man kan indtaste disse værdier.
TV som kan netværkssøge - virker fint på Østerbro Antenneforening.
Generelt gælder at følgende værdier skal indstilles på dit TV eller TV boks:
- Frekvens: 138 MHz (eller 138.000 kHz)
- QAM: 256
- Symbolrate eller Modulation: 6875
- Netværks ID:1 (eller 00001)
- Søg/Scan/Start:
Har Boks eller TV'et operatørvalg under søgning, så vælg "Anden"
Få driftsmeddelelser via
Facebook
Lokale og planlagte driftsforstyrrelser lægges som regel op på vores Facebook-side og i driftsstatus på Andels.nets hjemmeside. Oplever du problemer som ikke er annonceret, kan du kontakte support via formularen til højre eller ved at ringe på 36926232.
Det er kun i tilfælde af større nedbrud, som skyldes fejl fra Østerbro Antenneforenings leverandør, eller ved kabelovergravning og lignende større hændelser, at den generelle driftsstatus her på siden vil blive opdateret.
Se evt. vores FAQ, læs vores installationstips eller kig i vores guide til kanalsøgning for at finde svar på generelle spørgsmål, eller skriv direkte til supporten for hjælp med eventuelle problemer.
FAQ - PROBLEMER MED TV SIGNALET
- tilrettelægge,
- indgå aftale om projektering og etablering mv. af,
- anskaffe el. leje
- drive,
- vedligeholde og
- videreudvikle
For medlemmerne af Østerbro Antenneforening til forsyning af:
Lejere/ ejere/ andelshavere af lejligheder eller erhvervslejemål (herefter under �t: �Beboere�).
Hos Østerbro Antenneforenings medlemmer, med radio- og fjernsynssignaler. (herefter under �t: �Ydelser�).
Ved etableringen af Østerbro Antenneforening accepterer Østerbro Antenneforening de af medlemmerne indgåede aftaler og de tekniske løsninger medlemmerne har valgt. Ejendommene kan frit vælge at forny eksisterende aftaler eller få Østerbro Antenneforening til at levere ydelsen � ejendommen betaler selv tilslutning m.v. til Østerbro Antenneforening eller dennes administrator.
- almene boligorganisationer og disses afdelinger,
- private udlejningsejendomme,
- andelsboligforeninger og
- ejerforeninger
- Andelsboligforeninger: Den enkelte andelsboligforening,
- Almene boligorganisationer Den enkelte beboerforening eller afdeling efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Private udlejningsejendomme: Den enkelte ejendoms ejer eller beboerforening efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Ejerlejligheder: Den enkelte ejerforening.
Hvis antallet af boligenheder hos et medlem ændres, er medlemmet forpligtet til den unødigt ophold at orientere Østerbro Antenneforening om det ændrede antal boligenheder.
Nye medlemmer af Østerbro Antenneforening optages ejere jf. � 3.1 som medlemmer der har mandat til det, fx ved at have vedtaget tilslutning og budget på en generalforsamling.
Mellem ejeren iht. tegningsretten og Østerbro Antenneforening underskrives en tilslutningsaftale. Tilslutningsaftalen skal indeholde budget og forventet tidsplan. Tilslutningsaftalen formidles og faktureres af Østerbro Antenneforenings administrator.
Budgettet skal kunne opdeles på medlemmets ejendom og Østerbro Antenneforenings ejendom, samt på TV-radio og fælles anlægsdele.
FAQ - SPØRGSMÅL TIL ABONNEMENTET
- tilrettelægge,
- indgå aftale om projektering og etablering mv. af,
- anskaffe el. leje
- drive,
- vedligeholde og
- videreudvikle
For medlemmerne af Østerbro Antenneforening til forsyning af:
Lejere/ ejere/ andelshavere af lejligheder eller erhvervslejemål (herefter under �t: �Beboere�).
Hos Østerbro Antenneforenings medlemmer, med radio- og fjernsynssignaler. (herefter under �t: �Ydelser�).
Ved etableringen af Østerbro Antenneforening accepterer Østerbro Antenneforening de af medlemmerne indgåede aftaler og de tekniske løsninger medlemmerne har valgt. Ejendommene kan frit vælge at forny eksisterende aftaler eller få Østerbro Antenneforening til at levere ydelsen � ejendommen betaler selv tilslutning m.v. til Østerbro Antenneforening eller dennes administrator.
- almene boligorganisationer og disses afdelinger,
- private udlejningsejendomme,
- andelsboligforeninger og
- ejerforeninger
- Andelsboligforeninger: Den enkelte andelsboligforening,
- Almene boligorganisationer Den enkelte beboerforening eller afdeling efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Private udlejningsejendomme: Den enkelte ejendoms ejer eller beboerforening efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Ejerlejligheder: Den enkelte ejerforening.
Hvis antallet af boligenheder hos et medlem ændres, er medlemmet forpligtet til den unødigt ophold at orientere Østerbro Antenneforening om det ændrede antal boligenheder.
Nye medlemmer af Østerbro Antenneforening optages ejere jf. � 3.1 som medlemmer der har mandat til det, fx ved at have vedtaget tilslutning og budget på en generalforsamling.
Mellem ejeren iht. tegningsretten og Østerbro Antenneforening underskrives en tilslutningsaftale. Tilslutningsaftalen skal indeholde budget og forventet tidsplan. Tilslutningsaftalen formidles og faktureres af Østerbro Antenneforenings administrator.
Budgettet skal kunne opdeles på medlemmets ejendom og Østerbro Antenneforenings ejendom, samt på TV-radio og fælles anlægsdele.
FAQ - SPØRGSMÅL TIL TV PAKKERNE
- tilrettelægge,
- indgå aftale om projektering og etablering mv. af,
- anskaffe el. leje
- drive,
- vedligeholde og
- videreudvikle
For medlemmerne af Østerbro Antenneforening til forsyning af:
Lejere/ ejere/ andelshavere af lejligheder eller erhvervslejemål (herefter under �t: �Beboere�).
Hos Østerbro Antenneforenings medlemmer, med radio- og fjernsynssignaler. (herefter under �t: �Ydelser�).
Ved etableringen af Østerbro Antenneforening accepterer Østerbro Antenneforening de af medlemmerne indgåede aftaler og de tekniske løsninger medlemmerne har valgt. Ejendommene kan frit vælge at forny eksisterende aftaler eller få Østerbro Antenneforening til at levere ydelsen � ejendommen betaler selv tilslutning m.v. til Østerbro Antenneforening eller dennes administrator.
- almene boligorganisationer og disses afdelinger,
- private udlejningsejendomme,
- andelsboligforeninger og
- ejerforeninger
- Andelsboligforeninger: Den enkelte andelsboligforening,
- Almene boligorganisationer Den enkelte beboerforening eller afdeling efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Private udlejningsejendomme: Den enkelte ejendoms ejer eller beboerforening efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Ejerlejligheder: Den enkelte ejerforening.
Hvis antallet af boligenheder hos et medlem ændres, er medlemmet forpligtet til den unødigt ophold at orientere Østerbro Antenneforening om det ændrede antal boligenheder.
Nye medlemmer af Østerbro Antenneforening optages ejere jf. � 3.1 som medlemmer der har mandat til det, fx ved at have vedtaget tilslutning og budget på en generalforsamling.
Mellem ejeren iht. tegningsretten og Østerbro Antenneforening underskrives en tilslutningsaftale. Tilslutningsaftalen skal indeholde budget og forventet tidsplan. Tilslutningsaftalen formidles og faktureres af Østerbro Antenneforenings administrator.
Budgettet skal kunne opdeles på medlemmets ejendom og Østerbro Antenneforenings ejendom, samt på TV-radio og fælles anlægsdele.
FAQ - ANDRE SPØRGSMÅL
- tilrettelægge,
- indgå aftale om projektering og etablering mv. af,
- anskaffe el. leje
- drive,
- vedligeholde og
- videreudvikle
For medlemmerne af Østerbro Antenneforening til forsyning af:
Lejere/ ejere/ andelshavere af lejligheder eller erhvervslejemål (herefter under �t: �Beboere�).
Hos Østerbro Antenneforenings medlemmer, med radio- og fjernsynssignaler. (herefter under �t: �Ydelser�).
Ved etableringen af Østerbro Antenneforening accepterer Østerbro Antenneforening de af medlemmerne indgåede aftaler og de tekniske løsninger medlemmerne har valgt. Ejendommene kan frit vælge at forny eksisterende aftaler eller få Østerbro Antenneforening til at levere ydelsen � ejendommen betaler selv tilslutning m.v. til Østerbro Antenneforening eller dennes administrator.
- almene boligorganisationer og disses afdelinger,
- private udlejningsejendomme,
- andelsboligforeninger og
- ejerforeninger
- Andelsboligforeninger: Den enkelte andelsboligforening,
- Almene boligorganisationer Den enkelte beboerforening eller afdeling efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Private udlejningsejendomme: Den enkelte ejendoms ejer eller beboerforening efter nærmere aftale ved indmeldelsen.
- Ejerlejligheder: Den enkelte ejerforening.
Hvis antallet af boligenheder hos et medlem ændres, er medlemmet forpligtet til den unødigt ophold at orientere Østerbro Antenneforening om det ændrede antal boligenheder.
Nye medlemmer af Østerbro Antenneforening optages ejere jf. � 3.1 som medlemmer der har mandat til det, fx ved at have vedtaget tilslutning og budget på en generalforsamling.
Mellem ejeren iht. tegningsretten og Østerbro Antenneforening underskrives en tilslutningsaftale. Tilslutningsaftalen skal indeholde budget og forventet tidsplan. Tilslutningsaftalen formidles og faktureres af Østerbro Antenneforenings administrator.
Budgettet skal kunne opdeles på medlemmets ejendom og Østerbro Antenneforenings ejendom, samt på TV-radio og fælles anlægsdele.
INSTALLATIONSTIPS
Fremmede signaler kan forstyrre TV-signalet, så billedet og lyden bliver dårlig, hvis dine TV-installationer ikke er i orden. De fremmede signaler kan f.eks. stamme fra naboen, overboen, underboen, konen eller manden, der bruger mobilt bredbånd til f.eks. computeren, iPad'en er smartfonen.
Hvis dine TV-installationer ikke er i orden, kan det betyde dårlig billedkvalitet, forstyrrelser i form af pixeleringer (små uskarpe firkanter på TV-billedet) eller en decideret sort skærm. Hvis billedkvaliteten er dårlig, er årsagen til det dårlige TV-installationer i 99% af alle tilfælde.
En TV-installation er alle de installationer, der er i huset/lejligheden der forsyner TV, internet og IP-telefoni. Det drejer sig f.eks. om væg- og antennestik, antennekabler og -samlinger, fordelere, og evt. forstærkere.
Du kender det sikkert: TV-signalet ryger lige midt i din yndlingsfilm eller -serie. Og så endda på det mest spændende tidspunkt. Mange TV-installationer er desværre ikke bedre end afbrydelser eller sort skærm sagtens kan forekomme.
Antenneforeningerne, de så dagens lys i slutningenaf 60'erne og op gennem 70'erne og viste dengang 4 - 6 TV-kanaler, så antennekablerne kunne uden problemer repareres eller samles med diverse samlemuffer. Men den tid er slut.
I dagens Danmark viser antenneforeningerne gennemsnitsligt 40 - 50 analoge TV-kanaler, og over 100 digitale TV-kanaler. Og selvfølgelig også internet og telefoni, og det tilsammen, stiller altså større krav til dine TV-installationer.
I denne vejledning gennemgås de grundlæggende punkter i en god husinstallation, som selvfølgelig kan udføres i forskellige varianter. Formålet med denne vejledning er, at du kan tjekke om dine TV-installationer er i orden, og få dem ordnet rigtigt første gang, hvis det viser sig at være nødvændigt.
Med andre ord: Du kan sikre dig, at DINE TV-installationer er i orden.
Formålet med vejledningen er også at give et professionelt og retvisende billede af hvordan du i fremtidenkan undgå dårlige TV-signaler, manglende internet og telefoni. Gør du som vi anbefaler i denne vejledning, kan du også få slutningen med i dine yndlingsfilm og -serier.
TV signaler er sårbare og kan let forstyrres af andre elektriske signaler. Derfor skal antenneinstallationen være i orden. Det betyder, at antennekabler, stik og samlinger skal være tætte, så andre signaler ikke kan komme ind og ødelægge billedet. Kabler og stik holdes tætte ved hjællp af en skærm af metal. Skærmen skal dække hele forbindelsen fra start til slut, hvis den skal virke.
TV signaler er sårbare og kan let forstyrres af andre elektriske signaler. Derfor skal antenneinstallationen være i orden. Det betyder, at antennekabler, stik og samlinger skal være tætte, så andre signaler ikke kan komme ind og ødelægge billedet. Køb tætte kablerog stik. Køb hos professionelle antenne installatører. Tætte kabler og stik koster mere end utætte - måske en hundredelap mere - men det er en lille udgiftsammenlignet med en fladskærm til 5000,-
Det kan du selv gøre og det skal du være særligt opmærksom på:
- Alle kabler og stik skal monteres korrekt
- Alle materialer (kabler, stik, samlinger, fordelere, forstærkere og vægstik) skal være HF-tætte.
- En evt. forstærker må ikke installeres, uden at den indreguleres.
- Tilslutningskablet mellem vægstikket og fjernsynet skal være af en god kvalitet.
- Sikrer, at der er et godt TV-signal frem til dit hus / din lejlighed.
- Rådgiver om gode TV-installationer.
- Rådgiver om hvilke kabler, stik, samlinger, fordelere, forstærkere og vægstik, der skal anvendes.
- Henviser evt. til antennevirksomhed, der kan udføre en god TV-installation.
KANALSØGNING
Lykkedes det ikke at søge kanalerne ind og kan din manual eller forhandler ikke finde ud af det, så kan producenten måske forklare det.
Her er nogle links på de mest almindelige producenter:
TV | Telefon | E-mail / hjemmeside | ||
---|---|---|---|---|
LG | www.lg.com/dk/support | |||
Panasonic | http://www.panasonic.com/dk/support.html | |||
Sony | www.sony.dk/support/da | |||
Samsung | www.samsung.com/dk/info/contactus.html | |||
Philips | www.support.philips.com | |||
Grundig | https://www.grundig.dk/kundeservice/ | |||
JVC | Forhandleren | |||
B&O | Forhandleren |
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit Philips-TV. Hvis ikke menuen på dit tv stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos Philips. Besøg Philips support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit Philips-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk på huset på din fjernbetjening - Vælg Opsætning
-
Vælg Søg efter kanaler
-
Vælg Geninstaller kanaler
-
Vælg Danmark
-
Vælg Kabel (DVB-C)
-
Vælg Start
-
Indtast netværks-id'et: 00001
-
Tryk Udfør
-
Nu indlæser tv'et kanalerne
Når tv'et har indlæst alle kanaler, slår det automatisk over på en tv-kanal. God fornøjelse!
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit Samsung-TV. Hvis ikke menuen på dit tv stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos Samsung. Besøg Samsung support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit Samsung-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk Menu på din fjernbetjening - Vælg Auto-lagring
-
Vælg Start ud for Kabel
-
Vælg Start ud for Digital & Analog for at indlæse både digitale og analoge kanaler
-
Indtast netværks-id: 001, frekvens: 138MHz, modulation: 256QAM og symbolhastighed: 6875
-
Nu indlæser tv'et kanalerne
Når tv'et har indlæst alle kanaler, slår det automatisk over på en tv-kanal. God fornøjelse!
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit Sony-TV. Hvis ikke menuen på dit tv stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos Sony. Besøg Sony support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit Sony-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk Menu på din fjernbetjening - Vælg Indstillinger
-
Vælg Kanalopsætning
-
Vælg Digital opsætning
-
Vælg Digital programindstilling
-
Vælg Aut. programindstilling
-
Vælg OK for at starte automatisk programindstilling
-
Vælg Kabel TV som tv-forbindelse
-
Vælg Andet som operatør
-
Vælg Frekvens(MHz)
-
Indtast Frekvens(MHz): 138
-
Vælg Netværks-ID
-
Indtast Netværks-ID: 00001
-
Vælg Start
-
Nu indlæser tv'et kanalerne
Når tv'et har indlæst alle kanaler, slår det automatisk over på en tv-kanal. God fornøjelse!
Hvis dine kanalplaceringer kommer i helt anden orden end normalt, f.eks. at DR1, DR2 og DRk dukker på hhv. 1, 2, 3, så følg denne guide:
- Tryk på Home-knappen
- Naviger til venstre og vælg Indstillinger og dernæst Opsætning
- Kør en Automatisk opstart
- Vælg Dansk som sprog
- Vælg Sverige som land
- I kanalindstillingsmenuen vælges Kabel TV
- Skift til Hurtig scanning
- Netværks-ID sættes til 00001
- Symbolrate og frekvens skal stå til Auto
- Tjenestetype sættes til Alle programmer
- Start og kanalerne indlæses nu i den korrekte rækkefølge
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit Panasonic-TV. Hvis ikke menuen på dit tv stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos Panasonic. Besøg Panasonic support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit Panasonic-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk menu på fjernbetjeningen til boksen - Vælg Indstillinger
-
Vælg DVB-C indstillingsmenu
-
Vælg Autosøgning
-
Vælg Alle kanaler � Hurtig søgning � Frekvens 138 � Symbol-rate 6875 � Netværk ID 001 (Tryk OK)
-
Tryk OK for at starte Autosøgning
-
Nu indlæses kanalerne
God fornøjelse!
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit LG-TV. Hvis ikke menuen på dit tv stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos LG. Besøg LG support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit LG-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk Menu på din fjernbetjening - Vælg KONFIG
-
Vælg Auto. indstilling
-
Vælg Kabel
-
Indtast frekvens: 138MHz, symbolrate: 6875, modulation: 256QAM og netværks-id: 001
-
Tryk OK
-
Vælg Start
-
Nu indlæser tv'et kanalerne
Når tv'et har indlæst alle kanaler, slår det automatisk over på en tv-kanal. God fornøjelse!
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit Sharp-TV. Hvis ikke menuen på dit tv stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos Sharp. Besøg Sharp support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit Sharp-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk Menu på din fjernbetjening - Vælg Indstillinger
-
Vælg Auto-installation
-
Indtast pinkoden til dit tv. Hvis du ikke har lavet nogen, er den 1234
-
Vælg Ja til Danmark som landeindstilling
-
Vælg Dansk som sprog
-
Vælg Digital søgning
-
Vælg Kabel som søgetype
-
Vælg I øvrigt som kabeloperatør
-
Indtast netværks-id'et: 001. Her skal dit TV desuden være indstillet til at søge på Frekvens: 138 MHz (eller 138.000 kHz), QAM: 256 og Symbolrate eller Modulation skal være 6875
-
Vælg Søge start
-
Vælg Ja til Start søgning
-
Nu indlæser tv'et kanalerne
Når tv'et har indlæst alle kanaler, slår det automatisk over på en tv-kanal. God fornøjelse!
Her kan du få hjælp med at indstille dine digitale kanaler på dit Loewe-TV. Hvis ikke menuen på dit TV stemmer overens med vores guide, anbefaler vi, at du søger svar hos Loewe. Besøg Loewe support her
Forsøg at indlæse dine kanaler på dit Loewe-TV ved at følge disse trin:
-
Tryk Media på fjernbetjeningen, for at komme i menu - Vælg Stikordsfortegnelse
-
Vælg Gentag ibrugtagning
-
Vælg dansk sprog
-
Vælg Standardindstilling til hjemmebrug
-
Vælg Danmark
-
Vælg Som tv-apparat
-
Vælg DVB-C ANT TV
-
Ønsker sprog til undertekster, her vælger du OK
-
Vælg andet netværk, og tryk OK
-
Vælg JA til låste sendere
- 138.0 MHz
- ID for tv-station: 001
- Symbolhastighed 1 (DVB-C): 6875
- QAM-modulation 1: 256
-
Vælg Ja til Overtag Logical Channel Number, og tryk OK
-
Tryk OK for at starte søgningen
-
Søgningen er nu igang
-
Tryk OK for at afslutte installationen
-
Tryk OK for automatisk søgning
-
Gamle stationer slettes
-
Tryk OK for at afslutte installationen
-
Tryk OK for at fortsætte
-
Tryk OK for at fortsætte
-
Tryk OK for at fortsætte
-
Her vælger du selv om, der skal være spærring på eller ej, tryk OK for at fortsætte
-
Indstil dato og ur
-
Her vælger du, hvilken lydkomponent du har og trykker OK for at fortsætte
Nu er dine kanaler indstillet. Rigtig god fornøjelse!
Nulstil eller lav en netværkssøgning. Vælg "Anden" og indtast netværks ID: 00001 - og søg.
Nulstil Boksen: Tryk "Menu" - Vælg "Installation" - Vælg "Nulstil Modtager" - Tryk "Grøn"
Evt. Fejl med C-2001 boksen: Boksen kan i sjældne tilfælde "fryse" og stå fast på et program, eller den kan vise <intet program> på TV'et. Du kan få den igang igen selv, ved at "Nulstille" den. Tag strømstikket ud. Hold "Tænd-knappen" foran til venstre, inde, mens du sætter strømkablet ind igen. Slip først knappen når boksen har talt ned fra "rSt 5" til "1" på de grønne tal.
Efter du har indsat modul / kort første gang, kan der gå op til 5 min, før billedet kommer frem. TV2 programmerne hedder "AlaCarte" - efter navnet, og kommer typisk på kanal 111 ->
De kan give pixeleringer og hakken i billedet.
Husk! dine fordelere og kabler hen til boks eller TV'et skal være HF-tætte * **
* Chip på kortet skal indad først og mod den blå side af CA-modulet
**På C-2001 boks: Chip nedad og indad først.
Oplever du problemer, send en email til support@andels.net (brug evt. kontaktformularen her) med din
- adresse
- program
- kortnummer 0207180 _ _ _ _
SKRIV TIL SUPPORTEN
Sådan aktiverer du webtv
Med "hjemme" menes at du kan se TV2, hvis du på din hjemmeadresse har en tv-pakke hos Østerbroantenneforening og internetforbindelse hos Andels.net "og kun disse" indenfor Østerbro Antenneforenings dækningsområder.
Dermed sagt, selvom du har en tv-pakke hos Østerbro Antenneforening og sidder på din hjemmeadresse, så vil du ikke kunne se TV2, hvis du har en internetforbindelse hos en anden internetudbyder, eksempelvis hos Telenor, da din internetforbindelse i det tilfælde vil betragtes som "ude". Dette skyldes, at TV2´s tv-kanaler, af rettighedsmæssige grunde, ikke må kunne vises uden for "hjemmet".
- Såfremt du endnu ikke har modtaget en faktura bedes du kontakte vores support telefonisk eller via mail.
- Gå ind på http://mit.osterbroantenneforening.dk/
- Klik på glemt kode, i linien "Er du medlem, men har ikke din adgangskode”, skal du trykke på "glemt kode", på forsiden
- Indtast medlemsnummer, et fakturanummer, mobilnummer og email. Disse parres og checkes af systemet og systemet laver nyt kodeord.
- Midlertidigt kodeord kommer på SMS
- Indtast den midlertige kode i adgangskodefeltet og klik "Log ind"
- Indtast ny kode i adgangskodefeltet, gentag den i feltet nedenunder og klik udfør
- Klik herefter på "WebTV" i menuen
Her kommer du over til en skærm til reetablering eller oprettelse af ny kode: